Wednesday, May 13, 2009

Yang Menang Dan Yang Dapat Bunga

Tonggeng YB, Jangan tak tonggeng.


YANG KITA DENGAR:

Mahkamah Istihar Nizar MB Perak yang sah


YANG KITA TAHU:

Tiba-tiba Nizar pecat SUK dan Penasihat Undang-undang


YANG SEBENARNYA:

Beginilah sikap bila beruk dapat bunga. Pem,betulan: Beginilah sikap bila MB beruk dapat bunga.

p.s. Terima kasih Sdr. Yang Gambi dan Waris Pahang kerana beri galakkan dan sokongan

6 comments:

  1. Hee He He, memang lawak sungguh blog ini.
    Tapi bermaklumat.

    Jom ke blog aku lak :
    http://warisanpahang.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Kadang-kawan dah meluat nak ceta pasal MB Nizar Beruk ni, dia lebih mementingkan nafsu untuk berkuasa, bukan untuk kepentingan rakyat. Ni kawan dapat berita panas dari gu-gu bloger, ADUN dari PR ada 3 lagi nak jadi BEBAS, deme dah meluat nengok telatah beruk2 ni........

    Macam mana jadi MB ni, tak tau ke 2 penjawat awam tu sapa yang boleh gantung/pecat, kot nanti Sultan pun dia nak pecat pulak... kah...kah..kah

    Gila kuasa MB (Mabok Beruk)

    ReplyDelete
  3. awak dah blog kawan pasal 63 tahun UMNO ? kawan ambik sikit slot dari SPU Jerantut.

    ReplyDelete
  4. ni sekoq lgi barua ameno
    spe yg beruk?
    ko la beruk

    ReplyDelete
  5. -mahasiswi um

    salam
    panas btul sy bce blog tuan hmba
    klo cmni la keadaanye, hancurlah msia ni
    brpecahlah umat Islam
    utk sngkan keje tuk mmilih pmimpin, pilihlah pmimpin yg mmbawa Islam..pmimpin yg melaksanakan hukum hakam Islam..yela, dah name pun negara Islam. tak kisah la dr umno ke..pas ke..pkr ke..tp klo slh sorng dr depa nk bwk islam, why not kita skong dia?

    knp mesia ni ade bnyak sgt parti?? sebab kita x bersatu...Yahudi dah pun berjaya laksanakan agenda dorang..depa suka kita brpecah
    klo anda anti-yahudi, marilah kita bersatu semula
    jgn menabur fitnah sana sini
    byk blog yg sy jmpe tlis mcm2..sne tulis len, sni tlis len..gado sane..gado sni
    seronok org kafir tgok umat islam brgaduh

    tp yg pasti,ISLAM PASTI MENANG! TAKBIR!

    ReplyDelete